Monday 20 April 2015

Jawatan Kosong di Majlis Perbandaran Bentong - 30 April 2015


Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan bagi jawatan dibawah (Keutamaan diberi kepada Rakyat Negeri Pahang) 
Jawatan Kosong Terkini 2015 di Majlis Perbandaran Bentong

Jawatan:-

1. PEGAWAI TADBIR N41

2. PENOLONG JURUTERA JA29

3. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F29

4. PENOLONG PEGAWAI PENILAIAN W27

5. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN) W17

6. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN / OPERASI) N17

7. JURUTEKNIK KOMPUTER FT17

8. PEMANDU KENDERAAN H11


 CARA-CARA MEMOHON

i. Semua permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan Borang Permohonan Jawatan Majlis Perbandaran Bentong dengan bayaran RM1.05 (termasuk 6% GST) yang boleh didapati di Jabatan Khidmat Pengurusan, Pejabat Majlis Perbandaran Bentong, Jalan Ketari, 28700 Bentong, Pahang Darul Makmur atau dengan melayari laman web Majlis Perbandaran Bentong di www.mpbentong.gov.my atau melalui link yang admin sediakan di bawah logo

ii. Tiap-tiap permohonan hendaklah disertakan dengan salinan (fotostat) Sijil Kelahiran, Sijil Persekolahan, Salinan Kad Pengenalan dan Gambar asal berukuran 5 x 4 sm.  Borang Permohonan Yang Tidak lengkap Diisi Akan Ditolak.

iii. Pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am Bab A Perenggan 17.

iv. Alamat permohonan dan tarikh tutup

Yang DiPertua,
Majlis Perbandaran Bentong,
Jalan Ketari,
28700 BENTONG,
PAHANG DARUL MAKMUR

Sebelum atau pada : 30 April 2015


CATATAN AM

i Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga.

ii Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 3 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya